مصاحبه آرشیو خبر ها
زنده باد شماره " ده "

زنده باد شماره " ده "

او را می توان اسطوره تمام دوران نامید، شماره «دهی» که تاریخ یووه هرگز فراموشش نخواهد کرد؛ الساندرو دل پیرو کاپیتانی که همچنان دوست دارانش او را تنها کاپیتان شان می نامند؛ مهمان شبکه اسکای اسپورت بود و در خصوص یووه، دیبالا و شرایط این روزهای بانوی پیر در لیگ قهرمانان گفت. و از او پیش از هر سوال دیگری در خصوص دیبالا و پوشیدن شماره ده سوال کردند.

 

شعار من این است، زنده باد شماره «ده ها» ، تمام شماره ده های دنیای فوتبال، بله، دیبالا از نظر کیفی و توان؛ شایستگی شماره ده بودن را دارد.

 

اما دیدار عصر گذشته و شرایط لغو این بازی

 

یوونتوس در بازی زمینی موفق هست اما هر بازی شرایط خودش را دارد، اینکه شاید می شد بازی برگزار شود را من نمی توانم به درستی پاسخ دهم، البته شاید بهتر بود کمی صبر می کردند و بعد با توجه به شرایط اب و هوایی تصمیم نهایی را می گرفتند، هر چند که بازی در این زمین بسیار سخت بود و به گردش در آوردن توپ در زمین و حتی سر نخوردن بازیکنان برای حفظ توپ نیز بسیار دشوار میشد، با این حال با توجه به عملکرد یووه در نمایش های زمینی، برگزاری این بازی می توانست در نحوه عملکرد یووه تاثیر سو داشته باشد.

 

الکس به فوتبال امروز و نقش هافبک ها نیز اشاره دارد.

 

در فوتبال امروز اهمیت خط میانی بیش از هر زمان دیگر است، این گروه نقش کلیدی را ایفا می کنند، هر تیمی که میانه میدان بهتر و قدرتمندتری داشته باشد می تواند امید بیشتری برای رسیدن به اهدافش داشته باشد. هر چند که در برخی مواقع ارتباط خطوط از میان می رود و یا اختلاف قدرت و هماهنگی میان خط هافبک با سایر خطوط می تواند برهم خوردن نظم تیمی را به همراه بیاورد که خود مشکل بزرگی ست.

 

و اما دیدار حساس یووه برابر تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا که مطمئنا اهمیت بسیار زیادی دارد، الکس معتقد است بانوی پیر با حفظ ارامش و با دقت و با استفاده از فرصت های بازی می تواند پیروز میدان باشد.

 

من مطمئن هستم که الگری می تواند دو گل زده در ده دقیقه بازی رفت را تکرار کند. ومبلی بسیار زیباست و با ظرفیت بالایی که دارد می تواند گرما بخش یک دیدار فوق العاده زیبا باشد، یوونتوس باید ارام بازی کند، ارامشش را در این بازی از دست ندهد به ویژه که در دقایق نخست با حملات میزبان روبرو خواهد شد. یووه الگری می داند که چگونه از زیر فشارهای دقایق اولیه تاتنهام خارج شود و بعد در ادامه نمایشی خیره کننده ارائه دهد، یک برگشت شگفت انگیز از یووه که کسی انتظارش را ندارد، این خصلت یوونتوس است. این تیم می تواند در لندن هم پیروز شود. اما در صورتی که پیروز نشود، این یک حذف ناامید کننده است درست مانند نتیجه بازی رفت و برای تیمی که نتوانسته لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، بنابر این من یقین دارم که یووه از عهده اش برمی اید.

 

از کاپیتان همیشگی یووه در خصوص جدول زمان بندی مسابقات نیز سوال می کنند و او می گوید:

 

هر از گاهی از من دراین باره سوال می کنند، نمی خواهم وارد این بحث بشوم اما از خودم می پرسم چرا به عقب برمیگردیم؟ و این فشردگی بازی ها را شاهد هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: